Még egy bőrt lehúznak az Így jártam anyátokkalról: Jön az "Így jártam apátokkal"!??

2014. február 12., szerda in , , by

Még egy bőrt lehúznak az Így jártam anyátokkalról: Jön az "Így jártam apátokkal"

Az Így jártam anyátokkal című sorozatot sugárzó amerikai tévétársaság már tárgyal a producerekkel a folytatásról.







Az Így jártam anyátokkalt sugárzó amerikai tévétársaság, a CBS már tárgyal a sorozat jelenlegi producereivel, Carter Bays-szel és Craig Thomas-szal: jöhet a történet újabb megközelítése, az Így jártam apátokkal.

Mint már kiderült a sorozat utolsó évadából, az anya szerepét Cristin Milioti játsza. Az új sorozat főszereplője is ő lenne és arról szólna, mi történt vele mielőtt megismerte Tedet.
Amennyiben be tudják fejezni a tárgyalásokat, az utolsó részben be is mutatnák az új sorozat szereplőit.

A jelenlegi sorozat követőit el kell keserítenünk: sajnos Ted, Marshall, Lily, Barney és Robin nem fognak szerepelni az "Így jártam apátokkal"-ban, de azért reméljük az új csapat is szórakoztató lesz.

Te örülsz neki,hogy lesz folytatás?

Megosztás

Még egy bőrt lehúznak az Így jártam anyátokkalról: Jön az "Így jártam apátokkal"!??



Hozzászólások

Hírdetés

Olcsón jót: Silverpc.hu

-

Translate

Üzemeltető: Blogger.
Tetszik?

Megosztás