Végrehajtást kért L.L. Junior ellen anyósa! Úszik a lakás!

2014. május 22., csütörtök in , , , by



Komoly adósságokkal küzd L.L. Junior, akinek VII. kerületi lakására többen is végrehajtást jegyeztettek be, ezért kellett elárverezni. L.L. Junior anyósa is biztonságosabbnak látta, ha bírósághoz fordul, ezért kért ő is végrehajtást – írja a Blikk. „Úgy láttam jónak, ha hivatalos útra terelem a dolgot. Korábban kölcsönt adtam Juniornak, amit még nem kaptam vissza, de így, hogy a lakást elárverezték, hamarosan megjön majd nekem is az összeg” – mondta L.L. Junior párjának az édesanyja, aki 280 ezer forinttal segítette ki a rappert. „Valójában ez a kettőnk dolga, a lényeg, hogy hamarosan rendezve lesz minden” – folytatta.
„Nagyon sok pénzt elbuktam, pár millió forintot biztosan... Bárcsak ne lett volna, sokkal több pénzem lenne, nagyon sok pénzem, mert nagyon sokat buktam valójában” – árulta el korábban L.L. Junior.

Megosztás

Végrehajtást kért L.L. Junior ellen anyósa! Úszik a lakás!



Hozzászólások

Hírdetés

Olcsón jót: Silverpc.hu

-

Translate

Üzemeltető: Blogger.
Tetszik?

Megosztás